KIDZ JAM – FUNK

日期 | Date 2018 09.30

主視覺設計 | Graphic designed by DISK

KIDZ JAM是一個有顏色限制,但風格不限的街頭塗鴉交流活動,目的是希望能透過每次不同主題的限制,而讓參與的創作者能激盪出更多的可能性。
現場有塗鴉、有音樂,歡迎大家一起來分享與交流!

✨本次新增活動✨
這次 KIDZ JAM 新加入了塗鴉本交流活動,只要攜帶有顏色的彩色筆或麥克筆,和一本空白本子,任何人都可以參加。

本次活動將會帶大家體驗塗鴉的交流方式,歡迎大家自由參加,來現場和塗鴉藝術家們一起交流!

活動地點在台北市大直區的美堤河濱公園合法塗鴉區,
旁邊有非常大片又舒服的草地,大家可以帶著自己準備的食物,
在這來場開心的野餐日,配著音樂和塗鴉,甚至一起跳舞!

【DJ 現場表演】
Mr. Tang ( Word Is Bond / beats and friends)

 


KIDZ JAM is a color-restricted freestyle painting session. We want to bring artists a new vision of collaboration with different themes in this event!

This time, KIDZ JAM has a new activity called “Black Book Exchange”, just bring your own sketchbook, markers. Let’s write!

Meiti Riverside Park has a large lawn, you can have a great picnic here with art & music, or you can dance!

 

【參與藝術家 Artists 】
Aserk – ANC K!DZ Aserk
Candy Lien aka KSG
Creepy Mouse
DIGA – (HI)
DISK Disk Art
DEBE
Eason iDEiN
FLEKS (NL)
Jero
JEJE 夢想兔藝術工作室
Miss N – NDC
Mr. OGAY
OranG OranG 寫手之橙
OATS
Philip Phil Leehand
Song SONG – 頌君
SAMU
Tuzka – NDC
Uoto
Whysone (NZ)
Zayck – ZNC
4RIZONE

地圖 | MAPS